::Blog Lain-lain::

WeLComE


Wednesday, December 22, 2010

Kisah Mat remp-it

Asalamualaikum dan selamat petang...

Preeennnngggggg.......Itulah bunyi motor yang aku dengar malam semalam.... lebih kurang dalam kul 12.30 malam gitu... tempat berlaku ialaha di laluan AMJ ataupun lebih dikenali laluan Anak Melayu Jantan... Opss silap... hehe.... Antara Melaka Johor... aku taktau lah kenapa perangai dak2 nie leh jadik mcam nie.... pelik tol tapi lawak pom ada kekadang... hahaha.a....
u wanna know more??

Semalam gua punyelah tension taktau pesal... gua lepaklah kat MIBC melaka... tempat men bowling... gua pegilah ngan wa punyer member ngan wa nye bader... pastue gua gerak ah balik... sblm tue wa lepak dlu kat MBMB... ntah ape yang best kat MBMB smpi diorg suke lepak kat situ... awek ramai kot... tp wa layan tgk kete-kete meragam ngan skrin besar jer... hahah.. pastu baru kisah bermula...

Gua ngan budak2 nie layan jer dalam kete.. dengar lagu, sembang2, wat lawak bangang tak ingat and so on lah.... tibe-tibe ada lah gua dengar bunyi ekzos moto.. potong kete gua... klu die potong biasa2 wa tarak hal la... ini tak... celah2 bedah die potong... gua nak terang pom payah tapi memang cara nak tunjuk die ppwer ah kan... gua takleh tahan... hati panas... gua kejar, gua ingatkan laju ler sangat, cait,xdelah nak laju mane... wa kejar... sampai da dekat tue, gua punyer jahat, wa rapat sket ngan die, tgk die ada cuak tak... hehe... dedau budak tue... terus slow... gua nyer kete lak ada siren polis... wa kasi tekan skali... lagi bertambah pelan moto die.... hahaa... (maybe die ungat polis kejar die kot)... kahaha... member gua lagik takleh blah... bahagian menghuru harakan keadaan... bukak tingkap, kasi harok sama itu budak... suh wat up depan up belakang... hahaha... mcam2... Mase tue memang lawak gile ah tgk muke die.... memang takleh blah...

tp tulah, ape yang gua pikirkan, knplah diorg wat2 benda mcam 2... gua bukan nak cakap yang gua nie baik sangat, gua pon dulu adalah lebih kurang macam tue...tapi bile gua pikir balik, patut ke kita wat mcam tue... andai kata tgh wat benda2 mcam tue, tegolek "dog" mcam mane? sapa yang susah... tak ke mak dan ayah kita gak yang susah.... tp org yang pertama susah memang kompom ah diri kita, then baru mak ayah kita... so, seperti yang kita tahu... dalam kepala kita ada otak... org putih cakap ada BRAIN.. so gunalah sebaik2nya... jgan lah otak tue letak kat tempurung lutut... hehe...Lu pikiaqlah sendrik der...

K ah... Gua  nak pergi padang.... Exercise sket... Chiao chiao....

No comments:

Post a Comment