::Blog Lain-lain::

WeLComE


Tuesday, December 21, 2010

For the first time in my life

Asalamualaikum... nie first time aku wat blog.. aku cube nak rase ape yang korang rase bile buat blog nie...
Actually, aku memang tak pandai langsung dalam nak bikin blog nie... nak wat design camne.... nak tulis ape...(tp tajuk pon mylife kan, so aku tulis tentang kehidupan seharian aku lah).... mybe dalam blog nie leh tolong aku mengingati hari2 aku yang berlalu... almaklumlahda makin tua... and another thing, life is too short... aku merasakan yang waktu yang berlalu sangat pantas... dan seperti yang kita slalu diingatkan... masa itu emas... masa itu tidak akan menunggu kita... dan masa tak boleh berputar kembali, pusing ke belakang balik macam wat U-turn or wat drift bulat tue...(hehe)... So klu ada sesiapa yang sudilah nak membantu, atau menghulurkan bantuan... nak ajaq aku wat design blog nih... pertolongan anda amat2 dialu2kan... Hohohoho.... okay.. sampai di sini saja wat mase nie...Chiao......

No comments:

Post a Comment